پشتیبانی:

09125759122

فروش ویژه!

آموزش روانشناسی کندل استیک ها

قیمت اصلی تومان 1.000.000 بود.قیمت فعلی تومان 200.000 است.

 دوره آموزشی کندل شناسی یا همان روانشناسی کندل استیک ها 

ویژگی پکیج آموزشی کندل شناسی یا همان روانشناسی کندل استیک ها:

سلام دوست عزیز.محصولی که قرار است آن را خریداری کنید، آموزش روانشناسی کندل استیک ها از پایه تا پیشرفته است. شما با خرید این محصول با اصول کندل شناسی و روانشناسی کندل استیک ها از صفر تا صد آشنا خواهید شد. در ادامه به طور خلاصه خواهیم گفت کندل شناسی یا همان روانشناسی کندل استیک ها چیست و چه کاربردهایی دارد.

کندل شناسی یا همان روانشناسی کندل استیک ها چیست؟

به طور خلاصه کندل شناسی یا همان روانشناسی کندل استیک ها، یعنی شناخت کامل اجزا و بدنه یک کندل استیک یا همان شمع ژاپنی. همچنین روانشناسی کندل یعنی آشنایی با ویژگی های رفتاری یک کندل استیک یا همان شمع ژاپنی که در شرایط مختلف میتواند از خود نشان دهد و شما با شناخت ویژگی های کامل یک شمع ژاپنی می توانید ورود و خروج های بسیار خوب و به موقعی را در معاملاتتان داشته باشید و در نتیجه سودهای بیشتری کسب کنید.

کندل شناسی را می توان همان روانشناسی کندل ها یا همان رفتار شناسی کندل ها دانست. در واقع شما با یادگیری دوره کندل شناسی می توانید صفر تا صد یک کندل استیک را بشناسید و کامل هر مدل و هر شکل شمع ژاپنی را بررسی کنید و قطعا با این کار به بالا بردن کیفیت معاملاتتان کمک زیادی خواهید کرد.با یادگیری دوره آموزشی کندل شناسی دیگر نیازی به حفظ کردن انواع الگوهای کندل استیک نخواهید داشت و خیلی راحت هر مدل و هر شکل الگوی کندل استیک را بررسی خواهید کرد.

کندل استیک های صعودی و نزولی
کندل استیک های صعودی و نزولی

 دوره آموزش صفر تا صد کندل شناسی چه ویژگی هایی  دارد؟

در این دوره آموزشی صفر تا صد کندل شناسی را به زبان ساده و روان خواهید آموخت. این دوره همراه با آموزش تصویری کندل شناسی است که باعث درک و فهم بهتر و آسان تر شمع ها خواهد شد. این دوره آموزشی شامل کندل شناسی مقدماتی تا کندل شناسی پیشرفته است. پس خیالتان راحت باشد که بعد از تهیه این دوره آموزشی با صفر تا صد رفتارشناسی و روانشناسی کندل ها آشنایی پیدا خواهید کرد.

این دوره آموزشی مرجع کامل رفتارشناسی کندل ها است. با خرید این پکیج کندل شناسی یاد می گیرید به راحتی دوتا هرچند تعداد شمع را با یکدیگر ادغام کنید و متناسب با روانشناسی آن کندل ادغامی تحلیل کنید که بازار به چه سمتی حرکت خواهد کرد. در واقع شما یاد میگیرید چگونه دو یا چند کندل استیک را به یک کندل و یک شمع ژاپنی تبدیل کنید. همچنین در این پکیج روانشناسی کندل استیک ها شما با روانشناسی کندل ها یا همان رفتار شناسی کندل ها نیز آشنا می شوید و به راحتی می توانید آن شمع تکی که حاصل ادغام دو یا چند کندل است را بررسی کنید و متناسب با شرایط آن کندل استیک ادغامی حرکت بعدی بازار و جهت حرکت پیش روی بازار را پیش بینی کنید.

پکیج کندل شناسی چقدر اعتبار دارد؟

این پکیج روانشناسی کندل ها توسط بهترین استاد آموزش کندل شناسی و پرایس اکشن تهیه شده است. همچنین این پکیج رفتارشناسی کندل استیک ها برابری می کند با بهترین کتاب های کندل شناسی و بهترین فیلم های آموزشی شناخت کندل استیک ها.

چرا باید به روانشناسی کندل استیک ها مسلط باشیم؟

آموزش کندل شناسی در بازارهای مالی یک اصل اساسی برای تحلیل درست شرایط چارت و نمودارشمعی ژاپنی خواهد بود. مرجع کامل کندل شناسی  و بهترین دوره آموزشی شناخت کندل استیک ها را فقط در دوره آموزشی ما خواهید دید. شما با آموزش روانشناسی کندل ها به راحتی می توانید ترید به وسیله کندل ها را تجربه کنید و همچنین با خرید پکیج کندل شناسی می توانید رفتارشناسی شمع ها در فارکس، بورس ایران و ارزهای دیجیتال را یاد بگیرید. شناخت کندل استیک های فارکس، ارزدیجیتال و بورس و همچنین روانشناسی کندل های ارز دیجیتال، فارکس و بورس ایران، همگی بر اساس یادگیری کامل کندل شناسی مبتدی تا پیشرفته خواهد بود. یعنی شما ویژگی های کامل شمع های ژاپنی و اجزای آن ها و ترکیب و ادغام آنها را با دیگر کندل استیک ها را از مقدماتی و پایه تا پیشرفته یاد میگیرید.

چگونه با آموزش کندل شناسی در بازارهای مالی سود کنیم؟

دوست عزیز اگر بخواهید در هر شاخه تحلیل بازارهای مالی مثل تحلیل تکنیکال یا پرایس اکشن و…فعال باشی باید صفر تاصدشمع های ژاپنی را بشناسید و بتوانید کندل استیک ها را به طور کامل تحلیل و بررسی کنید و متناسب با شکل و اندازه شمع ها مسیر بعدی حرکت بازار را پیش بینی کنید. شما با خرید دوره آموزشی جامع روانشناسی کندل استیک ها از حفظ کردن انواع الگوهای کندل استیک راحت خواهید شد و به راحتی و سادگی تمامی الگوهای کندلی و تمام شمع های ژاپنی را شناسایی و بررسی خواهید کرد.

یادتان باشد یکی از موارد خیلی ضروری در یادگیری تحلیل تکنیکال و پرایس اکشن و… تسلط کامل بر انواع کندل استیک ها و روانشناسی کندل ها است. شما در مناطق حمایتی یا مناطق مقاومتی برای وارد شدن به یک معامله یا خروج از یک معامله با کمک شمع های ژاپنی و رفتارشناسی کندل ها می توانید تشخیص دهید به معامله ای وارد شوید یا از معامله ای خارج شوید. همچنین با کمک دوره آموزشی شناخت شمع های ژاپنی می توانید قدرت خریداران و فروشندگان را به طور حرفه ای در بازارهای مالی تحلیل و بررسی کنید.

آموزش روانشناسی کندل استیک ها
آموزش روانشناسی کندل استیک ها

سرفصل های دوره آموزش جامع صفر تاصد کندل شناسی:

  • آشنایی کامل با تمامی اجزای یک کندل استیک به همراه تصاویر برای درک آسان
  • آشنایی با مهم ترین و کاربردی ترین الگوهای کندل استیک
  • آموزش روانشناسی کندل استیک ها بر اساس نوع اجزاء کندل استیک ها
  • روانشناسی کندل استیک بر اساس نوع، رنگ و اندازه بدنه کندل استیک ها
  • روانشناسی و رفتارشناسی کندل استیک ها بر اساس نوع و اندازه سایه کندل استیک ها
  • آموزش ترکیب و ادغام ۲ کندل استیک باهم
  • آموزش ادغام و ترکیب چند کندل استیک باهم
  • آموزش تحلیل و بررسی کندل استیک های ادغامی
  • آموزش بررسی قدرت خریدار و فروشنده بر اساس نوع و شکل کندل استیک ها
  • آموزش پیش بینی جهت حرکت بازار بعد از نواحی رنج و نوسانی
  • آموزش تحلیل صعودی یا نزولی شدن روند حرکتی سهام یا جفت ارزها
  • آموزش شناخت کندل استیک ها و الگوهای کندل استیکی مناسب، برای تایید ورود به معامله یا خروج از معامله
  • آموزش بررسی و آنالیز میزان قدرت کندل استیک ها
  • آموزش تاییدیه ورود و یا خروج از معاملات با کمک روانشناسی کندل استیک ها
  • مناسب تحلیل کندل استیک

 ارزش واقعی دوره آموزشی کندل شناسی:

ارزش واقعی این دوره آموزشی بسیار بالا است. چون پایه و اساس شروع برای تمام روش های تحلیلی اول ازهمه تسلط کامل بر روانشناسی کندل استیک ها است. تیم ما به منظور کمک به همه ی علاقه مندان به انواع روش های تحلیلی در بازارهای مالی تخفیف ویژه ای را برای این پکیج آموزشی کندل شناسی در نظر گرفته است و به همین منظور مبلغ فروش این دوره که ۱.۰۰۰.۰۰۰تومان بوده در جشنواره با تخفیف ۸۰ درصد فقط و فقط ۲۰۰.۰۰۰هزار تومان به شما تقدیم خواهد شد. البته به مدت خیلی محدود فقط برای یک هفته با این قیمت به فروش خواهد رسید، به منظور حمایت از همه علاقه مندان به تحلیل بازارهای مالی.

روش خرید این محصول:

دوستان عزیز سایت ما برای گرفتن درگاه پرداخت اقدامات لازم را انجام داده است اما به دلیل اینکه گرفتن درگاه پرداخت اینترنتی زمان بر است فعلا تا زمانیکه درگاه پرداخت اینترنتی سایت ما آماده شود شما عزیزان برای تهیه این دوره آموزشی با این قیمت استثنائی به دایرکت پیج اینستاگرام ما که لینک آن در زیر قرار دارد پیام دهید و دوره را تهیه کنید.

لینک اینستاگرام سایت آسیا ترید برای تهیه دوره آموزشی کندل شناسی 

امیدواریم این دوره را تهیه کنید و نهایت استفاده را از آن ببرید. با آرزوی موفقیت برای همه شما عزیزان.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش روانشناسی کندل استیک ها”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا